De startet som spesialister innen skipselektro og har siden 1995 utvidet sitt tilbud til landbaserte tjenester – en satsning som har bidratt til betydelig vekst. I dag består deres kompetanseteam av over 70 dedikerte medarbeidere, og landbaserte prosjekter utgjør nå hele 85 % av deres omsetning.
Vi i Magnet har fått vært med å utvikle deres nye merkevareplattform. Deres filosofi er enkel, men ambisiøs: Alltid søke bedre! Dette skal drive dem til å utforske ny teknologi og metoder som forbedrer våre tjenester og resultater, samtidig som de ønsker å sette nye standarder for kundetilfredshet og bærekraft.
Deres verdier – ærekjær, verdiskapende og forbilde – er fundamentet i bedriftskulturen og for alt de gjør, og det skal reflekteres i deres arbeid hver eneste dag. I tillegg står deres visjon og merkevareløfte, “Klart vi kan”, sterkt som en ledestjerne i deres løsningorienterte tilnærming.
– Vår nye logo og visuelle profil er et tydelig uttrykk for vårt engasjement for utvikling. Den modifiserte “H”-en i logoen, som representerer første bokstav i navnet vårt og vår geografiske hovednedslagsfelt i Harstad og Hålogaland, peker på handlingskraftig adferd. Utviklingsfilosofien til Harstad Elektro handler om sulten etter konstant forbedring og nytenking. Vi har en kultur bygget på samarbeid som skaper verdier i samfunnet. Denne holdningen er også symbolisert i utviklingsstigen i logoen. Sirkelen i logoen symboliserer positiv utvikling, optimisme og helheten i samspill, felleskap og kvalitet – egenskaper som er kjernen i våre kundetilbud. Fargene oransje og mørk blå uttrykker både engasjement og tillit.
Fremtiden ser lys ut! Med vår nye visuelle profil er vi klare for de neste 50 årene – mer engasjert og fremtidsrettet enn noensinne. Vi gleder oss stort til å fortsette reisen sammen med våre kunder, medarbeidere og samarbeidspartnere, avslutter Albrigtsen.
Besøk gjerne hjemmesiden, som vi i Magnet også har utviklet: www.harstadelektro.no